۵/۲۷/۱۳۸۸

شرکت RIM، وبلاگ توسعه دهندگان را راه اندازی کرد

شرکت RIM (تحقیقات در حرکت) در تازه ترین حرکت برای تشویق توسعه دهندگان برای ساخت نرم افزار روی دستگاههای BlackBerry، وبلاگ جدیدی برای جامعه توسعه دهندگان راه اندازی کرد. وبلاگ توسعه دهنگان BlackBerry، جدیدترین بخش اضافه شده به تجربه BlackBerry Developer Zone شرکت است و به سه بخش مجزا تقسیم می شود: بحث و دیدگاههای فنی، دیدگاههای تجاری و اشتغال توسعه گر.

اولین بخش، شامل بهترین روشهای کاربردی و تکه کدها برای توسعه BlackBerry و اطلاعات فنی چگونگی ساخت نرم افزارهای کاربردی موفق است.

بخش دیدگاههای تجاری، شامل فرصتهای شغلی توسعه موبایل و نرم افزارهای مربوطه از دیدگاه RIM می گردد.

در نهایت و بر اساس گفته RIM، از این وبلاگ بعنوان ابزاری برای ارتباط این شرکت و توسعه گران در اطراف دنیا، بواسطه اطلاع رسانی در حوزه های خاص جغرافیایی در مورد رخدادها و بوجود آورن فرصت برای آشنایی توسعه گران استفاده خواهد شد.

Mike Kirkup، ریاست ارتباطات توسعه RIM می نویسد: "ما برای ایجاد وبلاگ بسیار خوبی برای جامعه توسعه دهندگان با محتوای خوب و قابل رقابت، سخت تلاش کرده ایم. یکی از جنبه های مهم یک وبلاگ خوب، همکاری افراد است و ما این مساله را در وبلاگ توسعه دهندگان BlackBerry کانون توجه اصلی قرار داده ایم. البته ما به سوالات و پیشنهادات پاسخ می دهیم اما بدنبال آن هستیم که شما نیز تجربیات و دیدگاه هایتان را با جامعه توسعه دهندگان BlackBerry به اشتراک بگذارید." - منبع

0 نقطه نظر:

ارسال یک نظر