۵/۲۴/۱۳۸۸

Trillian Astra آماده پرواز است



(Credit: Screenshot by Seth Rosenblatt/CNET)


Trillian Astra در نهایت جایگزین Trillian 3 شد. کاربرانی که با Astra beta کار کرده اند، متوجه یکسان بودن این دو نسخه می شوند. تنها تفاوتی که در این دو نسخه وجود دارد امکاناتی است که همراه نسخه Pro خریداری شده عرضه می شود. اگر شما با Trillian Astra آشنایی قبلی ندارید، این نسخه بهنگام سازی شده، رقابت در زمینه نرم افزارهای چند پروتکلی گپ و گفتگو را مجددا به عرصه می آورد.

تفاوتهای این دو نسخه در اینجا ذکر شده است. بطور مختصر آنکه این امکانات جدید، خوب، اما تقریبا زائد هستند. علاوه بر اینها، از کارایی و پشتیبانی بهتری هنگام کار کردن با سرویسهای Yahoo، AOL، Google و ICQ برخوردار می شوید. در این نسخه از MySpaceIM و Skype نیز پشتیبانی می شود اما برای کارکردن با این سرویسها ابتدا باید Astra اجرا شده باشد - درست همانطور که Skype با دیگر برنامه های چند پروتکلی Chat رفتار می کند. این نسخه شامل IMAP و POP3 می شود و می تواند پیامهای Facebook و Web mail را به Client برساند.

شاید از همه مهمتر، قولی است که تیم Cerulean Studios برای بهنگام سازی مرتب تر و ارائه Patch های منظم تر بمنظور پشتیبانی Trillian Astra نسبت به Trillian 3 داده است. - منبع

0 نقطه نظر:

ارسال یک نظر