۵/۲۳/۱۳۸۸

مطالعات نشان می دهد: Twitter حداقل 40% بیهوده است

افرادیکه بر این باورند Twitter مهم و مفید است از نتایج یک مطالعه جدید، خشنود نخواهند شد. شرکت Pear Analytics، با طبقه بندی 2000 جیک جیک، به این نتیجه رسید که 40.55 درصد از آنها در سطل "سخنان بیهوده و یاوه" می افتند. اجازه دهید تا نگاهی دقیقتر به این مطالعه داشته باشیم: از روز دوشنبه تا جمعه در مدت زمان کاری، این شرکت 2000 جیک جیک را طی مدت زمان دو هفته تحت بررسی قرار داد. سپس طبقه های "اخبار"، "هرزنامه"، "خود ترویجی"، "پاس کردن مطالب"، "محاوره ای" (سوال، نظر سنجی، تبادل متقابل) و "سخنان بیهوده و یاوه" (مانند در حال خوردن ساندویچ هستم) را ایجاد کرد.

بر اساس نتایج این شرکت، 3.6% از 2000 جیک جیک، در قالب اخبار قرار گرفتند. حدود 5.85% طبیعت خود ترویجی داشتند و حدود 8.7% از مطالب، دست به دست چرخیده اند. علاوه بر این 37.55 درصد از جیک جیک ها، بخشی از یک مکالمه بوده اند. سپس به بخش نا امید کننده این آمار می رسیم. شرکت Pear دریافت که 3.75 درصد از جیک جیک ها هرزنامه بوده، اگرچه این مطلب آنچنان بد نیست اما 40.55 درصد از این جیک جیک ها، تحت قالب "سخنان بیهوده" طبقه بندی شده است.

اما طرفداران Twitter می توانند هنوز حداقل بر سر یک مورد بحث نمایند. در انتهای این گزارش، شرکت Pear Analytics تصمیم به تبلیغ Philtro گرفته است، گونه ای از فیلترهای Twitter که در حال بررسی آنست. بنابراین مطرح کردن سوالات درباره انگیزه های بعدی ممکن است نامناسب نباشد. - منبع

0 نقطه نظر:

ارسال یک نظر